En Fa
aeroplane

استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی چیست و چه مزایایی دارد؟

این استاندارد برای جلوگیری از آسیب های مربوط به کار و ایجاد محیط کاری ایمن و سالم برای کارکنان و ذینفعان طراحی شده است و مجموعه ای از مقررات است كه شركت ها با رعایت آن ها به مدیریت مسائل مربوط به ایمنی و بهداشت كاری و مسائل مربوط به خطرات شغلی محیط خود می پردازند. خروجی اصلی این نظام مدیریت مجموعه ای از رویه ها وروش هاست كه به شركت ها امكان می دهند، مخاطرات بهداشتی و ایمنی در محیط كار خود را شناسایی كنند، تخفیف دهند و از بروز آنها جلوگیری نمایند. 

 

ویژگی­ های گواهینامه

  • •تحقق یافتن اهداف سازمان
  • •وضوح و شفافیت فرآیندهای داخلی سازمان و استفاده بهینه از موقعیت ها
  • •جلوگیری و پیشگیرانه عمل نمودن به جای اصلاح خطاها
  • •بهبود فعالیت ها ارتقاء کارآیی سازمان از بروز عدم انطباق
  • •دریافت نمودن اعتبار برای شرکت در مناقصات
  • •دریافت نمودن گواهینامه بین المللی معتبر با کد رجیسترینگ
  • •ایجاد حس اعتماد و اطمینان در مشتریان
  • •افزایش فروش به دلیل ارتقای برند
  • •حفظ و بهبود مداوم عملکرد ایمنی و بهداشت شغلی
  • •نگهداشتن تمام عملیات در مسیر سیاست‌های ایمنی و بهداشت شغلی