En Fa

پیاده سازی :

پیاده سازی گواهینامه لویدز

یکی دیگر از خدمات قابل ارائه در سازمان، پیاده سازی استاندارد های درخواستی  به صورت حرفه ایی از سوی کارشناسان خبره مجموعه می باشد که برای گواهی های فردی شامل دوره های تخصصی و برای گواهی های سازمانی شامل پیاده سازی در سازمان درخواست کننده بوده است.

 

مدارک مورد نیاز

ارائه مدارک کامل و اطلاعات لازم توسط سازمان سبب میگردد تا روال اجرایی بی نقص پیش رود، این مدارک با توجه به نوع گواهی درخواستی کاملا متفاوت بوده اما از عمده اصلی ترین مدارک گواهی های عمومی و تخصصی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. 1. اطلاعات شرکت شامل: نام شرکت، زمینه فعالیت، آدرس دفتر مرکزی و سایر اطلاعات ثبتی شرکت.
  2. 2. مجوز یا پروانه ای که نشان دهد سازمان در حوزه درخواستی فعالیت می کند.
  3. 3. گواهی ثبت برند و لوگو به همراه فایل لوگو.
  4. 4. مدارک تخصصی پیاده سازی استاندارد دریافتی.
  5. 5. فرم درخواست خدمات سازمان به همراه ضمایم.
  6. 6. مستندات پیاده سازی
  7. 7. الزامات استاندارد

 

نحوه اخذ گواهینامه لویدز

 گام اول :

راه های ارتباطی با نمایندگی خاورمیانه سازمان Lloydscer Researching Centre شماره تلفن های مجموعه ، ملاقات حضوری و ایمیل و سایت های مجموعه هستند اما ابتدا پیشنهاد می شود متقاضیان دریافت گواهینامه لویدز تماس تلفنی با دفتر نمایندگی برقرارکرده و از راهنمایی های تلفنی کارشناسان مجرب مجموعه بهره مند گردند. 

گام دوم :

راهنمایی های کارشناسان مجموعه شامل مراحل و نحوه اخذ گواهینامه لویدز، توضیحات در مورد هرکدام از استانداردها و گواهینامه های درخواستی شما، گواهینامه و استانداردهای مرتبط با صنعت شما، نحوه اعتبار سنجی گواهی، هزینه دریافت مدرک از مرکز ثبت و صدور گواهینامه، زمان لازم برای دریافت گواهینامه، مدت زمان لازم اعتبار مدارک، شرایط و زیرساخت های لازم دریافت گواهینامه Lloyd's Universal Certificate می باشد.

گام سوم :

دراین مرحله با توجه به راهنمایی های انجام شده درخصوص مراحل و نحوه اخذ گواهینامه و هزینه اعلام شده برای گواهینامه، تصمیم گیری ازسوی سازمان درخصوص همکاری با نمایندگی خاورمیانه سازمان Lloydscer Researching Centre انجام می شود. ازآنجاکه نظرات مشتریان درجهت بهبود خدمات برای ما بسیار مهم می باشد، حداکثر 24 ساعت بعد از برقراری اولین تماس، ازسوی واحد CRM موسسه باسازمان متقاضی تماس حاصل شده و چگونگی و مطلوبیت خدمت رسانی و ارائه اطلاعات سوال خواهد شد. شایان ذکر است در هر زمان از پروسه تصمیم گیری شما ، جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص مراحل و نحوه اخذ گواهینامه های Lloyd's Universal Certificate امکان ملاقات حضوری با کارشناسان و مدیریت و یا برگزاری جلسه درمحل شرکت شما و همچنین امکان تماس مجدد بصورت کاملا رایگان فراهم می باشد.

گام چهارم :

همکاری با سازمان جهت اخذ گواهینامه

گام پنجم :

بعداز تایید نهایی فرم درخواست خدمات توسط نمایندگی خاورمیانه سازمان Lloydscer Researching Centre و با همکاری مجموعه متقاضی، قرارداد یا فاکتور براساس هزینه توافق شده تنظیم شده و برای مجموعه متقاضی ارسال می شود. نحوه پرداخت های مالی با توافق طرفین صورت می گیرد.

گام ششم :

بعداز تنظیم قرارداد یا فاکتور هماهنگی های لازمه برای آموزش یا حضور کارشناس جهت پیاده سازی گواهینامه مورد نظر در مجموعه متقاضی انجام می شود. با حضور کارشناس یا کارشناسان درمجموعه، اجرا و پیاده سازی استاندارد مورد درخواست مجموعه جهت دریافت گواهینامه لویدز صورت می گیرد. اجرای بندهای استاندارد و انجام کارهایی از قبیل تهیه وتدوین خط مشی سیستم مدیریت کیفیت یا سیستم مدیریت یکپارچه و ... ، بررسی فرایندها، ساختار سازمانی و اصطلاحات لازم در چارت سازمانی، تهیه و تدوین شرح وظایف، برگزاری جلسات آموزشی، بررسی وضعیت کلیه مستندات و اطلاعات موجود درمجموعه و اصلاح و ایجاد مستندات و اطلاعات لازم متناسب با هر فرایند، تهیه روش های اجرایی و دستورالعمل ها، تدوین اقدامات اصلاحی درصورت لزوم ، آماده سازی سازمان جهت انجام ممیزی مستندات و ... توسط کارشناس صورت می گیرد.

گام هفتم :

بعد از تکمیل فرم گزارش ممیزی و یا فرم گزارش آموزش و ارسال آن به دپارتمان Lloyd's Universal Certificate، کارهای مرتبط با درخواست ثبت و صدور گواهینامه از سوی ما صورت می پذیرد. پس ازآماده شدن گواهینامه، هماهنگی لازم جهت ارسال مدارک انجام می شود.


راهنمای مراحل اخذ گواهینامه لویدز

تمام این گام ها برای استاندارد های عمومی و تخصصی همچنین گواهی های فردی و سازمانی قابل اجرا و یکسان می باشد.

اقدام ابتدایی:
مرحله ی ریجستری صحت اطلاعات شخص یا شرکت و اعتبار مدارک ارائه شده توسط سازمان Lloydscer Researching Centre

  1. 1. ثبت درخواست
  2. 2. بررسی مدارک
  3. 3. تایید مدرک 
  4. 4. صدور گواهی مادر با کیو آر کد شخصی 

اقدام نهایی:

اقدام به اخذ گواهی های جانبی و تجهیز فرد یا سیستم به صورت یکپارچه و طبق اصول بین المللی.

گام نخست:
انتخاب گواهی یا استاندارد مورد نیاز سازمان یا فرد
گام دوم:
تجهیز سیستم و اتوماسیون اداری با توجه به نیاز سیستم یا دوره های لازم درخواست گواهی شخصی (با توجه به سیستم و گواهی انتجابی طبق چارت مربوط اقدام به تجهیز سیستم صورت گرفته یا در سیستم های شخصی با توجه به مدارک ارائه شده دوره های لازم مرتبط ارائه شده)
گام سوم:
انجام آزمایشات، برگزاری دوره ها،  جمع آوری مستندات و داده ها یا دوره های لازم درخواست گواهی شخصی (با توجه به سیستم و گواهی انتجابی طبق چارت مربوط اقدام به انجام آزمایشات مورد نیاز و برگزاری دوره ها همچنین جمع آوری مستندات لازم صورت گرفته یا در سیستم های شخصی با توجه به مدارک ارائه شده دوره های لازم مرتبط ارائه شده)
گام چهارم:
پیش ممیزی در صورت نیاز اقدام به مستند سازی، تهیه تکنیکال فایل و ... یا بررسی  درخواست گواهی شخصی (با توجه به سیستم و گواهی انتجابی طبق چارت مربوط اقدام به ایجاد مستندات لازم صورت گرفته و بازرس سازمان ممیزی داخلی سیستم را انجام خواهد داد یا در سیستم های شخصی با توجه به بررسی مدارک دوره های گذرانده شده تایید نهایی برای صدور گواهی جامع تمام دوره های لویدز انجام شده)
گام پنجم:
مرحله ی تایید نهایی مدارک و صدور گواهی الکترونیکی شخصی آموزشی یا سیستمی و درج آن در صفحه شخصی کارفرما در سایت سازمان Lloydscer Researching Centre