En Fa

درباره ما

ما در راستای تجارت بین الملل جهت حمایت و توسعه بازار تجار و وارد کردن علم و تکنولوژی خارج از کشور به داخل با توجه به سابقه حرفه ایی و تیم متخصص خود پیرو مذاکرات مکرر با سازمان Lloydscer Researching Centre با هدف اجرای استاندارد های بین المللی مورد قبول دنیا در کشور عزیزمان برای بهبود رونق اقتصادی و سلامت جامعه این سازمان را متقاعد کرده ایم که ایران استحقاق داشتن مرکزی به عنوان نمایندگی رسمی و انحصاری Lloyd's Universal Certificate را دارد. شناسایی، ارزیابی، تدوین و ارائه برنامه برای توسعه کسب و کار همچنین بالابردن سطح علمی و کیفیتی کالا و خدمات در غالب صدور گواهی های استاندارد از عمده خدمات این موسسه می باشد.

aeroplane

خط مشی :

نمایندگی خاورمیانه سازمان Lloydscer Researching Centre با توجه به نیاز جامعه به رسیدن به سطوح بین المللی در راستای سلامت جامعه و بازرگانی آسان با دنیا تشکیل و متعهد به پیاده سازی و اجرای استاندارد ISO 17021:2011 همچنین تلاش در جهت بی طرفی، افزایش رضایت کارفرما و بهبود مستمر در زمینه ممیزی و صدورگواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت می باشد، كه ضمن برخورداري از سازماني يادگيرنده با استفاده از ظرفيت هاي تكنولوژيكي و تخصصي مناسب،  اهداف زير را سرلوحه خود قرار داده است :

  1. 1.جلب بالاترين درجه از رضايتمندي کارفرمایان
  2. 2.توسعه تبادل آزاد اطلاعات با سازمان ها در زمبنه خدمات سازمان
  3. 3.تلاش در جهت افزایش دانش پرسنل با برگزاری دوره های آموزشی
  4. 4.در دسترس قراردادن خط مشی سازمان جهت مشتربان ، کارکنان و عموم
  5. 5.ارائه خدمات صدور گواهینامه بین المللی مطابق استاندارد ایزو 17021 با رعایت بی طرفی
  6. 6.توسعه فرهنگ كيفيت فراگير و افزايش رضايت شغلي در سازمان ها با استفاده از آموزش و مشاركت كاركنان 
  7. 7.برقراری سيستم بهبود مستمر، بازنگري ، ارزيابي و اثر بخشي سيستم های مديريت به منظور افزايش  بهره وري سيستم ها ، فرآيندها و كاركنان در جهت  حفظ و بهبود سهم بازار از طريق افزايش كيفيت و ارائه به موقع محصولات برای کارفرمایان

 

ما تمام نیازهای کارفرمایان و الزامات استانداردها را برآورده می کنیم و به طور مداوم فرایندهایمان را بهبود می دهیم تا منجر به افزایش رضایت کارفرمایان و وفاداری آن ها شود. منظور افزایش رضایت کارفرمایان و مصرف کنندگان با توجه به کیفیت در جهت تضمین بقای سازمان است.
 

دامنه فعالیت :

مشاوره، ثبت نام، استقرار و پیاده سازی، پیش ممیزی و ممیزی، درخواست صدور گواهی، درخواست تمدید گواهی، مراقبتی سالانه، مشاوره رفع عدم انطباق های احتمالی و تمامی خدماتی که در راستای اخذ گواهی ها و استاندارد مورد نیاز کارفرمایان گرامی است.

چشم انداز :

سازمانی پیشتاز و رقابتی در ارائه خدمات استاندارد سازی نوآورانه و هوشمندانه در راستای پایداری و تولید ارزش که آرامش خاطر کارفرمایان خود را تضمین می‌کند. ما با بهره‌مندی از کارکنانی دلسوز و بانشاط بر آنیم تا با ارائه خدمات استاندارد در کلاس جهانی، به‌عنوان بهترین سازمان استاندارد در سطح منطقه شناخته‌ شده و بتوانیم جامع هایی ایمن و مطمئن را برای مردم عزیزمان مهیا کنیم.

مرجع اعتبار بخشی :

استانداردهای تحت اعتبار نمایندگی خاورمیانه سازمان Lloydscer Researching Centre تحت اعتبار مرجع اعتباربخشی آن سازمان در دپارتمان Lloyd's Universal Certificate  و مرجع اعتباربخشی انگلستان که خود تحت اعتبار سازمان بین المللی استاندارد است، می باشد. 

اهداف بلند مدت :

اهداف بلند مدت نمایندگی خاورمیانه سازمان Lloydscer Researching Centre  :

  1. 1.افزایش رضایت کارفرما و طرف های ذینفع از طریق ارائه خدمات به موقع و تأمین انتظارات ایشان
  2. 2.ارتقاء سطح کیفیت واحدهای خدماتی و تولیدی
  3. 3.تعهد به رعایت قوانین و مقررات قابل اعمال 
  4. 4.ارتقاء دانش، مهارت و توان نیروی انسانی
  5. 5.برنامه ریزی و اقدام منظم و مداوم به منظور حذف/ جایگزین/ کاهش عوامل زیان آور به سلامت مردم و بازرگانی کشور
  6. 6.افزایش انتقال دانش فنی و دستیابی به فن آوری برتر روز در جهت ارتقاء کمی و کیفی خدمات قابل ارائه

بیانیه بی طرفی :

  1. به منظور حفاظت از اعتبار حرفه ای گروه انتظار ما از کارکنان داخلی و بیرونی سازمان این است که در جهت منافع بلند مدت سازمان و جامعه کاملا اخلاقی و بیطرفانه عمل نمایند.
  2. ما نباید کارکنان درون یا بیرون از سازمان را از کارفرمایان مستقیم خود انتخاب و یا محصولات/خدمات سازمان را از آن ها خریداری کنیم، مگر آنکه بتوانیم اثبات کنیم ریسک ها یا تهدیدهایی برای بی طرفی در یک سطح قابل قبول کاهش یافته است.
  3. این سازمان اعلام می دارد کارکنانی که فعالیت های گواهی کردن محصول، خدمات یا سیستم های مدیریتی را عهده دار می باشند، درگیر ارائه مشاوره یا مشاورفنی نیستند و نباید باشند، همچنین صدور تمامی گواهی ها بر عهده ی سازمان اعتباربخشی Lloydscer بوده و ما تنها خدمات مشاوره، پیاده سازی و درخواست ها را عهده دار می باشیم.

فرصت شغلی :

نمایندگی خاورمیانه سازمان Lloydscer Researching Centre با راه اندازی سازمانی برای ارائه خدمات استاندارد نه تنها در خود سازمان ایجاد فرصت شغلی در سمت ها و تخصص های متفاوت کرده است که با پیاده سازی استانداردها و بالا بردن سطح کیفیت جامعه برای ارائه خدمات یا تولید محصولات در سازمان درخواست کننده نیز ایجاد فضای کار تخصصی از قبیل مسئول کنترل کیفیت سازمانی، نیروی آزمایشگاه و ... نموده است و همچنین با ارائه خدمات گواهی ها سطح شغلی درخواست کننده را به سطوح بین المللی رسانده که به طبع آن شرایط شغلی داخلی و خارجی متفاوت تری را شامل خواهد شد.

رویداد ها :

نمایندگی خاورمیانه سازمان Lloydscer Researching Centre با توجه به رایزنی های مهندس علی اصغر غلامی و توانایی نیروهای متخصص و خبره خود همچنین با یاری خداوند متعال توانسته است علاوه بر گواهی های مادر امکان ارائه 41 استاندارد موضوعی لویدز را نیز از سازمان بین المللی Lloydscer Researching Centre به عنوان تنها نماینده خاورمیانه آن سازمان اخذ کرده است و درصورت موفق بودن اقدام به اخذ خدمات دیگر خواهد کرد. 

استاندارد لویدز لندن که مربوط به دپارتمان Lloyd's Universal Certificate این سازمان است، بعنوان یکی از مهمترین اصول علم و فناوری در گسترش صنایع نقش چشمگیری را ایفا می کند. ازاین رو شرکت ها می بایست به کمک آن کیفیت محصولات و خدمات خود را در راستای تولید افزایش دهند. این سازمان با اجرای استانداردهای جهانی، می تواند تمامی فرآیندهای تولید و توسعه محصولات و خدمات را یکپارچه و تسهیل نموده و از تولید کنندگان و مصرف کنندگان حمایت کند.

از مزایای استاندارد لویدز لندن سهولت در انجام کار به صورت چند مرحله ایی مجزا و داشتن اعتبار سازمان های دیگر و همچنین مورد قبول بودن در مجامع بین المللی و اروپایی نیز هست. 


هم اکنون می توانید از طریق اطلاعات دسترسی، خدمات استاندارد مورد نظر خود را در نمایندگی خاورمیانه سازمان پژوهشی و تحقیقاتی لویدز  به انجام برسانید.
 

اهداف کیفی و استراتژیک سازمان :

اهداف خارجی اهداف داخلی خدمات کارفرما
بهترین ارزش برای هزینه نوآورانه‌ترین خدمات خدمات عالی کارفرما
ارائه خدمات گسترده متمایز کردن خدمات بهبود خدمات کارفرما
خدمات قابل اعتماد سرمایه‌‌گذاری بر روی نوآوری مشارکت با کارفرما برای طراحی راه‌حل‌ها
فروش متقابل خدمات بیشتر رشد درصد فروش خدمات جدید بهبود رضایت کارفرما
افزایش سهم بازار بهبود و تمرکز بر تحقیق و توسعه بهبود حفظ کارفرما
شریک شدن با کارفرمایان برای ارائه راه حل کسب کارفرمایان جدید از طریق پیشنهادهای ابتکاری ایجاد و استفاده از یک پایگاه داده از کارفرمایان
درک نیاز کارفرما اهداف یادگیری و رشد کاهش سالانه مقدار معینی از هزینه‌ها
ارائه بهترین خدمات ایجاد فرهنگ مبتنی بر عملکرد کاهش نرخ خطا
ساخت تیم‌های دارای عملکرد بالا ساده‌سازی فرایندهای اصلی کسب‌وکار
حفظ تراز و هماهنگی در سازمان افزایش قابلیت اطمینان
جذب و حفظ بهترین افراد اطمینان‌ حاصل ‌کردن از انطباق با قوانین
بهبود گزارش‌دهی و شفافیت
افزایش اطلاع‌رسانی در جامعه