ما در راستای تجارت بین الملل جهت حمایت و توسعه بازار تجار و وارد کردن علم و تکنولوژی خارج از کشور به داخل با توجه به سابقه حرفه ایی و تیم متخصص خود پیرو مذاکرات مکرر با سازمان Lloydscer Researching Centre با هدف اجرای استاندارد های بین المللی مورد قبول دنیا در کشور عزیزمان برای بهبود رونق اقتصادی و سلامت جامعه این سازمان را متقاعد کرده ایم که ایران استحقاق داشتن مرکزی به عنوان نمایندگی رسمی و انحصاری Lloyd's Universal Certificate را دارد. شناسایی، ارزیابی، تدوین و ارائه برنامه برای توسعه کسب و کار همچنین بالابردن سطح علمی و کیفیتی کالا و خدمات در غالب صدور گواهی های استاندارد از عمده خدمات این موسسه می باشد.
نمایندگی خاورمیانه سازمان Lloydscer Researching Centre با راه اندازی سازمانی برای ارائه خدمات استاندارد نه تنها در خود سازمان ایجاد فرصت شغلی در سمت ها و تخصص های متفاوت کرده است که با پیاده سازی استانداردها و بالا بردن سطح کیفیت جامعه برای ارائه خدمات یا تولید محصولات در سازمان درخواست کننده نیز ایجاد فضای کار تخصصی از قبیل مسئول کنترل کیفیت سازمانی، نیروی آزمایشگاه و ... نموده است و همچنین با ارائه خدمات گواهی ها سطح شغلی درخواست کننده را به سطوح بین المللی رسانده که به طبع آن شرایط شغلی داخلی و خارجی متفاوت تری را شامل خواهد شد.
استاندارد لویدز لندن که مربوط به دپارتمان Lloyd's Universal Certificate این سازمان است، بعنوان یکی از مهمترین اصول علم و فناوری در گسترش صنایع نقش چشمگیری را ایفا می کند. ازاین رو شرکت ها می بایست به کمک آن کیفیت محصولات و خدمات خود را در راستای تولید افزایش دهند. این سازمان با اجرای استانداردهای جهانی، می تواند تمامی فرآیندهای تولید و توسعه محصولات و خدمات را یکپارچه و تسهیل نموده و از تولید کنندگان و مصرف کنندگان حمایت کند.
از مزایای استاندارد لویدز لندن سهولت در انجام کار به صورت چند مرحله ایی مجزا و داشتن اعتبار سازمان های دیگر و همچنین مورد قبول بودن در مجامع بین المللی و اروپایی نیز هست.
هم اکنون می توانید از طریق اطلاعات دسترسی، خدمات استاندارد مورد نظر خود را در نمایندگی خاورمیانه سازمان پژوهشی و تحقیقاتی لویدز به انجام برسانید.
اهداف خارجی | اهداف داخلی | خدمات کارفرما |
---|---|---|
بهترین ارزش برای هزینه | نوآورانهترین خدمات | خدمات عالی کارفرما |
ارائه خدمات گسترده | متمایز کردن خدمات | بهبود خدمات کارفرما |
خدمات قابل اعتماد | سرمایهگذاری بر روی نوآوری | مشارکت با کارفرما برای طراحی راهحلها |
فروش متقابل خدمات بیشتر | رشد درصد فروش خدمات جدید | بهبود رضایت کارفرما |
افزایش سهم بازار | بهبود و تمرکز بر تحقیق و توسعه | بهبود حفظ کارفرما |
شریک شدن با کارفرمایان برای ارائه راه حل | کسب کارفرمایان جدید از طریق پیشنهادهای ابتکاری | ایجاد و استفاده از یک پایگاه داده از کارفرمایان |
درک نیاز کارفرما | اهداف یادگیری و رشد | کاهش سالانه مقدار معینی از هزینهها |
ارائه بهترین خدمات | ایجاد فرهنگ مبتنی بر عملکرد | کاهش نرخ خطا |
ساخت تیمهای دارای عملکرد بالا | سادهسازی فرایندهای اصلی کسبوکار | |
حفظ تراز و هماهنگی در سازمان | افزایش قابلیت اطمینان | |
جذب و حفظ بهترین افراد | اطمینان حاصل کردن از انطباق با قوانین | |
بهبود گزارشدهی و شفافیت | ||
افزایش اطلاعرسانی در جامعه |