گام اول :
راه های ارتباطی با نمایندگی خاورمیانه سازمان پژوهشی و تحقیقاتی Lloyd's Universal Certificate شماره تلفن های مجموعه ، ملاقات حضوری و ایمیل و سایت های مجموعه هستند اما ابتدا پیشنهاد می شود متقاضیان دریافت گواهینامه لویدز تماس تلفنی با دفتر نمایندگی برقرارکرده و از راهنمایی های تلفنی کارشناسان مجرب مجموعه بهره مند گردند.
گام دوم :
راهنمایی های کارشناسان مجموعه شامل مراحل و نحوه اخذ گواهینامه لویدز، توضیحات در مورد هرکدام از استانداردها و گواهینامه های درخواستی شما، گواهینامه و استانداردهای مرتبط با صنعت شما، نحوه اعتبار سنجی گواهی، هزینه دریافت مدرک از مرکز ثبت و صدور گواهینامه، زمان لازم برای دریافت گواهینامه، مدت زمان لازم اعتبار مدارک، شرایط و زیرساخت های لازم دریافت گواهینامه Lloyd's Universal Certificate می باشد.
گام سوم :
دراین مرحله با توجه به راهنمایی های انجام شده درخصوص مراحل و نحوه اخذ گواهینامه و هزینه اعلام شده برای گواهینامه، تصمیم گیری ازسوی سازمان درخصوص همکاری با نمایندگی خاورمیانه سازمان پژوهشی و تحقیقاتی Lloyd's Universal Certificate انجام می شود. ازآنجاکه نظرات مشتریان درجهت بهبود خدمات برای ما بسیار مهم می باشد، حداکثر 24 ساعت بعد از برقراری اولین تماس، ازسوی واحد CRM موسسه باسازمان متقاضی تماس حاصل شده و چگونگی و مطلوبیت خدمت رسانی و ارائه اطلاعات سوال خواهد شد. شایان ذکر است در هر زمان از پروسه تصمیم گیری شما ، جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص مراحل و نحوه اخذ گواهینامه های Lloyd's Universal Certificate امکان ملاقات حضوری با کارشناسان و مدیریت و یا برگزاری جلسه درمحل شرکت شما و همچنین امکان تماس مجدد بصورت کاملا رایگان فراهم می باشد.
گام چهارم :
همکاری با سازمان جهت اخذ گواهینامه
گام پنجم :
بعداز تایید نهایی فرم درخواست خدمات توسط نمایندگی خاورمیانه سازمان پژوهشی و تحقیقاتی Lloyd's Universal Certificate و با همکاری مجموعه متقاضی، قرارداد یا فاکتور براساس هزینه توافق شده تنظیم شده و برای مجموعه متقاضی ارسال می شود. نحوه پرداخت های مالی با توافق طرفین صورت می گیرد.
گام ششم :
بعداز تنظیم قرارداد یا فاکتور هماهنگی های لازمه برای آموزش یا حضور کارشناس جهت پیاده سازی گواهینامه مورد نظر در مجموعه متقاضی انجام می شود. با حضور کارشناس یا کارشناسان درمجموعه، اجرا و پیاده سازی استاندارد مورد درخواست مجموعه جهت دریافت گواهینامه لویدز صورت می گیرد. اجرای بندهای استاندارد و انجام کارهایی از قبیل تهیه وتدوین خط مشی سیستم مدیریت کیفیت یا سیستم مدیریت یکپارچه و ... ، بررسی فرایندها، ساختار سازمانی و اصطلاحات لازم در چارت سازمانی، تهیه و تدوین شرح وظایف، برگزاری جلسات آموزشی، بررسی وضعیت کلیه مستندات و اطلاعات موجود درمجموعه و اصلاح و ایجاد مستندات و اطلاعات لازم متناسب با هر فرایند، تهیه روش های اجرایی و دستورالعمل ها، تدوین اقدامات اصلاحی درصورت لزوم ، آماده سازی سازمان جهت انجام ممیزی مستندات و ... توسط کارشناس صورت می گیرد.
گام هفتم :
بعد از تکمیل فرم گزارش ممیزی و یا فرم گزارش آموزش و ارسال آن به سازمان Lloyd's Universal Certificate، کارهای مرتبط با درخواست ثبت و صدور گواهینامه از سوی ما صورت می پذیرد. پس ازآماده شدن گواهینامه، هماهنگی لازم جهت ارسال مدارک انجام می شود.