جستجو
درباره
درباره ما
اعضاء
درباره لویدز
درباره گواهی ها
خدمات
ثبت نام و تایید
مشاوره
پیاده سازی
نظارت
تمدید
شرح خدمات
آشنایی
تعاریف
دانلود
اجرایی
ارزیابی
مراقبتی و تمدید
اعتباردهی
ارتباط
ارتباط باما
ارتباط با سازمان مادر
انواع گواهی ها
مشاغل و استانداردها
استاندارد سازمان شما
استانداردهای لویدز
فرم ها
فرم تقاضا
حقیقی
حقوقی
مشاوره اخذ
اشخاص حقیقی
اشخاص حقوقی
مشاوره تمدید
درخواست مشاوره
اطلاعات پرداخت
استعلام گواهی لویدز
En
Fa
جزییات
شرایط نگهداری و تمدید گواهینامه استاندارد چگونه است؟
گواهینامه استاندارد برای دوره 3 ساله در صورت وجود شرایط زیر نگهداری خواهد شد:
الف)در ممیزی مراقبتی سالانه این اطمینان حاصل شود که کلیه الزامات سیستم مدیریت کیفیت رعایت می شود.
ب)تاریخ ممیزی مراقبتی سال اول نباید بیشتر از 12 ماه از ممیزی مرحله دوم صدور اولیه استاندارد باشد.
ج)کلیه عدم انطباق های مشاهده شده در ممیزی مراقبتی بسته شده باشد و نتیجه آن برای سازمان گواهی دهنده راضی کننده باشد.
د)ممیزی داخلی و بازنگری مدیریت انجام شده باشد و هیچ مساله بررسی نشده ای باقی نمانده باشد.
ه)کارفرما باید سوابق شکایات را نگه دارد و اقداماتی جهت رفع این شکایات صورت گرفته باشد.
برچسب ها:
تمدید
ایزو
لویدز
استاندارد
جدید ترین ها
استاندارد ارتباط موثر با کارفرما چیست و چه مزایایی دارد؟
استاندارد مدیریت کیفیت خدمات آی تی چیست و چه مزایایی دارد ؟
استاندارد سیستم مدیریت انرژی چیست و چه مزایایی دارد؟
استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی چیست و چه مزایایی دارد؟
استاندارد مدیریت ایمنی مسیر دسترسی چیست و چه مزایای دارد؟
استاندارد مدیریت ریسک چیست و چه مزایایی دارد؟