En Fa

گانت چارت معادل

استاندارد آموزش مدیریت کیفیت پروژه

 

معادل و فراتر از استاندارد ISO 21500 سیستم مدیریت پروژه است.

 

در تمام مراحل کار رعایت و حفظ کیفیت پروژه تاثیر به سزایی در حاصل نهایی دارد.

 

استاندارد آموزش مدیریت کیفیت پروژه :

این سیستم کاربرد روش ها، ابزارها و تکنیک هایی برای مدیریت بهینه در یک پروژه را دارا می باشد و شامل مراحل مختلف چرخه عمر پروژه می شود که دوره ای را از ابتدای پروژه تا پایان آن طی می کند. سازمان های استاندارد دیگر شامل موسسه مدیریت پروژه  (PMI)، انجمن مدیریت پروژه (APM) و غیره با ISO همکاری می کنند تا اطمینان حاصل شود استانداردهای آنها با سری ISO 21500  مطابقت دارند.

این استاندارد به عنوان راهنمایی برای مدیریت کیفیت پروژه می تواند توسط سازمان های مختلف از جمله سازمان های دولتی، خصوصی یا اجتماعی و هر نوع پروژه ای بدون در نظر گرفتن پیچیدگی، اندازه و طول مدت انجام آن مورد استفاده قرار گیرد. این استاندارد طراحی شده است تا در سراسر جهان، در طیف گسترده ای از صنایع و انواع پروژه ها مورد استفاده قرار گیرد که دستورالعمل و توصیف سطح بالایی از مفاهیم و فرآیندهایی که در مدیریت کیفیت پروژه مهم هستند ارائه دهد. مدیریت کیفیت پروژه چارچوبی برای کمک به دستیابی به اهداف تجاری فراهم می کند. با وجودی که اغلب آن را دست کم گرفته می شود، مدیریت کیفیت پروژه می تواند به عنوان یک نیروی محرک در پشت هر کاری دیده شود. با توجه به برنامه ریزی، سازماندهی، ایجاد انگیزه و کنترل منابع، این امر به عنوان یک نظم در نظر گرفته شده است تا اهداف خاصی را به دست آورد. مدیریت کیفیت پروژه به عنوان یک ابزار کارآمد برای رسیدگی به فعالیت های پیچیده شناخته شده است.

 

ویژگی­ های گواهینامه

  • •تحقق یافتن اهداف سازمان
  • •وضوح و شفافیت فرآیندهای داخلی سازمان و استفاده بهینه از موقعیت ها
  • •جلوگیری و پیشگیرانه عمل نمودن به جای اصلاح خطاها
  • •بهبود فعالیت ها ارتقاء کارآیی سازمان از بروز عدم انطباق
  • •رضایت کارکنان و مشتریان
  • •صرفه جویی در هزینه و زمان
  • •بهبود مستمر
  • •مدیریت کارامد و موثر پروژه های سازمان
  • •ایجاد مزیت‌های رقابتی در بازار و صادرات
  • •دریافت نمودن گواهینامه بین المللی معتبر با کد رجیسترینگ
  • •ایجاد احساس اعتماد و اطمینان خاطر در مشتریان
  • •افزایش کیفیت و کمیت محصول / خدمات
  • •رشد افزایش مشتریان به دلیل تقویت و ارتقای برند
  • •سازمان با بهینه سازی منابع